סדנת קריאייטיב
חשיבה יצרתית , מיתוג וכתיבת תוכן
מפגש 1 : מיקוד וחידוד המיתוג והדמות
סיכויי ההצלחה של מותג ילדים עולים ככל שאנו ממקדים ומקרבים את הדמות ל׳אני מאמין׳ שלנו. במפגש נחדד את התכונות המובילות של הדמות נחשוב על השפה הויזואלית, הבידול שלה בשוק ועל המוצרים השונים שניתן להפיק עבור קידום השיווק שלה.
מפגש 2 : בניית עולם תוכן למותג
אחרי שיצרנו את הדמות וחידדנו את החוזקות שלה, אנו צריכים לייצר עבורה עולם תוכן עשיר מספיק שיוכל להזין את כל המדיות. נחשוב על קונספט רחב מספיק שילווה את הדמות, תוך שמירה על השפה הייחודית שלה במוצרים השונים.
מפגש 3 :כתיבה יוצרת שיווק
כדי לבנות מותג ילדים מוצלח, חשוב שיהיה לנו ידע בסיסי בכתיבת תוכן, גם ברמה היצירתית וגם ברמה השיווקית. במפגש נתנסה בכתיבה יוצרת וכתיבה שיווקית שהם כלים מהותיים בבניית כל עסק. נלמד קצת על יסודות הכתיה ונתנסה בתרגלי כתיבה שיתוף וסיעור מוחות